Back to work!

Hejsan!

Imorse va det upp och hoppa tidigt! Vaknade redan kl 5 tror jag. Sen kunde jag inte somna om för jag skulle upp kl 6. Va rädd att försova mig nu när jag inte gått upp tidigt på så länge :P Jag jobbade iallfall till kl 16, skulle egentligen vart till 14.30, men de blev lite längre :)

Och alldeles nyss ringde min lilla mobil igen, så imorgon blir det ännu en dag på jobbet! Eller rättare sagt en eftermiddag/kväll. Jobbar mellan kl 15-21 :) Så det blir skönt med sovmorgon. Nej, nu ska jag inte klaga bara för att jag gått upp kl 6 en morgon. haha!

Nej, nu är jag hungrig! Måste ta mig någonting att äta! Får se om jag hittar någonting gott...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0