Dags att sova.

Nu känns det som att det börjar närma sig läggdags. Kollade på "mamma till en mördare" förut. Det va ett bra program, ska definitivt se nästa avsnitt också! :)

Från det ena till det andra så va jag nyss inne på facebook så såg jag att Moa häromdagen hade skrivit "det man fokuserar på växer". Det stämmer verkligen. Jag tror att jag är ganska bra på att fokusera på fel saker. Jag är sån som lätt fokuserar på vad det är som är dåligt så att jag inte riktigt tänker på det som är bra. Jag ska försöka att bli bättre på det. För det är bara mig själv det gynnar om jag tänker på sånt som är bra istället för sånt som är dåligt. Det är ju jag som kommer att må bättre av det!

För att göra en liknelse; Nyckelpigan blir nog ganska stor för katten, eftersom att den är allt katten fokuserar på. hihi


Kommentarer
Postat av: emma'

haha okej det var en bra liknelse ;) men det är så sant så! det programmer håller jag med dig om att det var bra, ska se nästa också :) visste inte att det skulle gå flera, men det var ju bara positivt ;P

2009-11-17 @ 11:19:29
Postat av: Therése

Jag tror iallafall att det skulle vara i 3 delar...(?) men är inte säker :P haha

2009-11-17 @ 12:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0