Dålig uppdatering..

Hej!

Jag har knappt uppdaterat någonting i helgen, men skitsamma. Jag har inte känt för det helt enkelt. Igår kväll kom iallfall Milad hit så vi hann ses i några timmar innan han skulle hem och sova eftersom han flög hem till Umeå på morgonen idag. Hoppas att han hade en bra födelsedag iallfall. Att säga hejdå till honom är nog bland det jobbigaste som finns. Nu ses vi inte förrän i jul......

Idag så får jag iallfall vinterdäck på bilen, Robin håller på och byter, jag tänkte hjälpa till, men kände att jag inte gjorde så mycket nytta som bara stod där och glodde, så jag gick in igen.

Funderar på att ta en riktigt lång promenad ikväll. Ensam, och rensa tankarna lite, skulle behövas. Ska även förhoppningsvis in till stan och kolla på vinterjacka med mamma sen. Jag vill ha en ny, min ser så sliten ut, det tycker jag inte om.

Imorgon ska jag jobba! Upp och hoppa tidigt som satan (kl 06.00) det kommer att vara tungt! Jag har inte gått upp så tidigt på typ 1 ½ månad. Men det skiter jag i, ska bli kul att göra någon nytta och tjäna lite pengar så att jag kan spara ihop pengar så jag kan åka upp till skitungen i januari någongång kanske(?).. Eller februari. Vi får se.

Jag har förresten kommit på att det är väldigt tråkigt att bo här. Det finns så sjukt lite att göra. Det suger, så det är ju svårt att fördriva tiden på ett bra sätt. Hm, fast har lust att börja träna, typ box. Göra av med lite agressioner skulle ju inte skada. höhö.

Nej nu orkar jag inte skriva någonting mer, för om jag gör det så blir det bara en massa super ointressanta saker som jag egentligen inte fattar varför jag skriver :P Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0