Hemgjorda hamburgare blev det!

Hej!

Nu har vi (jag och mamma) precis ätit, hamburgarna jag gjorde blev godare nu än förra gången! Men så är det väl, man lär sig när man håller på och fixar. Även om det inte är kul. Vi va iväg en sväng till affären förut också. Det stretar verkligen emot att gå ut i det ruskiga vädret, jag håller mig helst inne när det är äckligt väder :)

De ringde från jobbet tidigare idag också, så jag fick lite dagar jag ska jobba i december! Bland annat julaftons kväll! Det blir ju lite omväxling, fira julafton med gamlingarna.. haha, Men det har jag faktiskt ingenting emot, det blir ju bra med pengar så det överväger faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0