Jobbat klart för dagen

Skulle egentligen inte jobbat idag, men så ringde de mitt på dagen och frågade om jag kunde komma och jobba eftermiddag/kväll. Så då gjorde jag det. Skulle egetligen ha träffat Emma, men måste ju jobba och få pengar! Imorgon jobbar jag också eftermiddag :) Det som är bra med att jobba eftermiddag är ju att man får sovmorgon. Och det negativa är att man inte hinner göra någonting speciellt. Det är ju inte direkt så att man brukar träffa någon och tex gå en sväng på stan innan jobbet om man börjar jobba kl 14. Sen med förmiddagarna är de ju tvärtom. Måste upp tidigt, men har resten av dagen kvar till att göra någonting annat :) Så det finns ju både för och nackdelar med allting.. imorgon ska jag prata med chefen också så att jag kan skola in mig på en till avdelning :) Då blir det ännu mer jobb! ^^ Weei!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja men vad bra, mer jobb, då kan du kanske flytta efter nyår och du vet.. VÄXA UPP! ;P Leva livet lixom.

2009-11-12 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0