Kom att tänka på en sak...

Hej!
Alldeles nyss så kom jag på en rätt bra grej faktiskt. Eller, aa, bra och bra vet jag inte :P Men skulle det inte vara roligt om man skrev ut såna här kort på sig själv och satte på alla julklappar man gav bort? :D hehe. Det skulle ju vara en kul grej. Ännu bättre om jag kunde klä ut mig till en tomte :P nej, det lär jag inte göra. Eller jag lär inte ge bort kort på mig själv överhuvudtaget. Tyckte bara att det va en kul grej :)



Hur som helst så sitter jag och väntar på att Linda ska komma! :) Hon är på körlektion. Sen ska vi kolla på Twilight för typ hundrade gågen :P hehe. Nej, inte riktigt hundrade gången kanske, men åttonde för min del iallfall :) Fast det gör inte så mycket, för den är så sjukt bra! :D SÅ ska vi gå ut och gå också. Ser inte ut att vara så kul väder för att ta en promenix, men va fan. Man ställer väl upp när hon vill gå på promenad! Jag kan behöva röra lite på mig också!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0