Min personliga almanacka..

.. kom med posten idag! Tänkte visa några bilder :)


såhär ser framsidan ut


Här har vi första sidan som visas när man öppnar almanackan.
Sen står även mitt namn, mobil nr och mail under det.


När jag beställde den fick jag även fylla i födelsedagar att komma
ihåg under det kommande året!


Såhär ser en helt vanlig sida i kalendern ut. Ner till vänster är det "veckans att göra",
vilket jag tänkte kan vara bra om man har någonting man måste göra under veckan
 men inte riktgit vet när man ska få det gjort!

Almanackan kostade 275 kr. Och jag tycker absolut att det är värt det.
Eftersom man själv får bestämma hur den ska se ut :)

 ♥


Kommentarer
Postat av: emma

nice! hur kom du på den idén lixom? har du bestämt vad som ska stå på den första sidan också? :)

2009-11-25 @ 19:45:30
Postat av: Therése

nej, första sidan fanns det olika "mallar" till :) det är bara "hej hopp" på framsidan jag kommit på själv :P men man hade ju kunnat skriva vad man vill :)

2009-11-25 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0