Myser

Sitter och myser för mig själv i soffan och kollar på Ellen Degeneres. Katten ligger i fotöljen brevid och brasan sprakar. Haha, jag eldade så mycket igår att det råkade bli hela 34 grader här inne i vardagsrummet. Det var ju inte riktgit meningen :P

Ikväll är det "mammas pojkar"! Det är så kul att kolla på, mammornas åsikter är ju ganska roande ibland. haha. Jag har också lovat mamma att göra hemgjorda hamburgare ikväll. Precis som jag gjorde när jag var hos älsklingen i Umeå. Hm, inte lika kul att göra det hemma, faktiskt. Ikväll kommer Milad till Nyköping. Men vi hinner nog inte ses idag för han ska till tandläkaren imorgon bitti..




Det är riktgit mysigt att kunna elda nu när det är sånt tråkigt väder ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0