Några timmars jobb idag..

Imorse blev jag väckt av mamma kl 8 som sa att jag skulle till hennes jobb för att jobba. Så det var bara upp och hoppa, snabbt göra mig i ordning och sen ta bilen till dagiset :) Det gjorde mig ingenting faktiskt, skönt att känna sig behövd! Så jag jobbade ca 4 timmar. Blir inga stora pengar av det, men det gör ingenting. Hade ändå tänkt åka dit och hälsa på (utan betalning överhuvudtaget, haha) bara för att. 

Innan jag gick hem så sa jag; "Vi kanske ses imorgon också då!" så får man till svar från ett av barnen med ett stort leende på läpparna; "Ja, det hoppas jag!!" De är nog just det som jag tycker så mycket om med barn. De verkar verkligen mena det dom säger :)

Ha en (förhoppningsvis) fortsatt fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0