Om fredags kvällen! :)

Hej hej!
Idag är mitt humör bättre än vad det va igår och likaså min lust att blogga! :)
Hur som helst, först var vi hos Emma och Simon i fredags. Där drack vi, spelade lite olika spel, pratade och sånt. När klockan närmade sig 23(?) så drog vi oss mot tellus :) Där va det mycket folk och det va kul att träffa folk man inte har sett på länge. Efter tellus gick jag, Emma och Linda till kosmos för att äta, jag och emma delade på en pizza, men jag hade nog fan kunnat äta två.. HELA alltså :P haha! Det var iallfall en riktgit trevlig kväll :)


Moa, Marie och Mirja!


Simon och Elin tävlar på lips..


Emma, (simon flyttade sitt huvud så att det hamnade bakom Emmas) & Elin


Rebecka och Linda!


Marie och Emma ser ut att vara mitt uppe i ett viktigt samtal :P


Nathalie, Matilda och Jag


Rebecka, jag, Nathalie, Matilda, Moa, Mirja och Marie

Hörs senare!♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Asså usch ta bort bilden på mig :O förstår du nu varför jag hatar att vara med på bilder? för till 99 % så blir jag fuuuuuuuuul! och säg inte nej.

2009-11-29 @ 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0