Stolt!

Hej! :)

Jag skrev ingenting igår för jag satt och höll på med designen på bloggen ett bra tag och sen hade jag helt enkelt ingen lust att skriva någonting :P Men visst blev det bra? Jag är riktgit stolt! hihi :)

Idag har jag vart förbi jobbet en sväng för jag ska skola in mig på en till avdelning så jag skulle kolla vilka dagar och tider och sånt :) Det blir av på torsdag mellan 14-21.30 och på fredag mellan 7-14 :) På fredag ska jag även på bio! Jag, Emma, Linda och Moa ska se New Moon! Den filmen har jag längtat efter riktigt mycket enda sen jag såg den förra twilight filmen! Den första var ju såååå bra! Och när jag kollat på trailern på new moon så verkar ju inte den sämre direkt^^ Så det ser jag verkligen fram emot!

När mamma kommer hem från jobbet lite senare ska vi åka in till resebyrån. Blir nog inget "exotiskt" ställe vi åker till, antagligen kanarieöarna.. Men men, är ju bättre än ingenting alls. Aruba får vänta :P haha.


Kan knappt bärga mig!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0