Tisdag!

Till att börja med; GRATTIS TILL KÖRKORTET DIANA!

Så, nu va de sagt :P haha. Vaknade kl 11. Det är så typiskt mig. jag ställer klockan på 9.40 så ligger jag och snoozar i en evighet. Jag som tänkte gå upp lite skapligt idag. Men icke!
Nu har jag iallfall ätit frukost! Jag har mina perioder när jag dricker en massa o'boy och nu är jag inne i en sådan period. Får västa sockerkicken på morgonen, så man vaknar till lite ;)

Om en stund ska jag hoppa in i duschen för vid 14.40 ska jag gå till jobbet. Skönt att jobba mellan 15-21 :) Synd bara att tiden går väldigt segt fram tills att klockan är 16.30. Men men, sen rullar det på!

Ha en jätte bra dag!♥

Kommentarer
Postat av: Dionkaa

ohhh taach söötaste therese :D e superduper glaad.såå nu ska ja ut o osäkra vägarna ordentligt weeii :D<33

2009-11-10 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0