Torsdag

Imorse var jag seg, riktgit seg.. som vanligt :P Jag gick upp kl 10 och kollade på tv till ca halv 12. Sen gick jag och la mig igen till kvart över 12 då jag gjorde mig i ordning och sen stck jag iväg till jobbet! Så kom jag hem 21.30. Va en rätt lugn kväll på jobbet, så det va skönt :) Nu ska jag bara försöka somna. Ska nämligen upp kl 6 imrogon, börjar jobba kl 7. Har inte någon som helst koll på när jag slutar, men kan tänka mig att dety är runt 14-15 typ :)



Jag saknar min sötnos, för mycket... :(

Kommentarer
Postat av: emma

gud vilken läcker sida! jag vill också haa, hjälp mig? (a)

2009-11-13 @ 12:34:13
URL: http:// lakritsemma
Postat av: Therése

Det är faktiskt inte jag som har fixat, det är Milad :) Men det är sån där mall som finns på internet :)

2009-11-13 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0