Ångest...

Oh, jag vill inte åka hem från skitungen imorgon.. :/ Eller som jag sagt förut, jag både vill och inte vill. Eller, just att komma hem har jag ingenting emot alls faktiskt. Men att åka hem och inte ha min sötfis där är jobbigt :( , riktigt jobbigt. Men aa, ingenting jag kan göra åt saken så att säga. Jag ska ändå försöka åka hem med en positiv inställning, för dagarna när jag kommer hem kommer antagligen vara riktigt roliga. Eftersom Diana kommer och det blir party i helgen ^^ Så jag överlever nog några veckor iallfall. Sen kommer ju Milad hem nästa helg också. Ett par dagar iallfall. Men det är sen det jobbiga kommer, då kommer vi antagligen inte träffas förrän jul. Kul jul. haha. Nej nu ska jag sluta.

Har iallfall vart och skrivit ut papper till hemresan imorgon. Så köpte vi lite att äta på subway också, billigt och gott! :P Det fick bli subway macka nu, så gör vi (läs Milad) tacos sen när Milad kommer hem från träningen :) 

Ciao♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0