Väntar

Hej hopp! :)

Nu har jag precis kommit hem från Mona och sitter och väntar på att sötfisen ska komma hem från Kiruna. De vann båda matcherna de spelade. haha trots att jag var väldigt tveksam till att de skulle vinna matchen de hade idag med tanke på hur dragna alla verkade vara igår, haha! Så det va ju riktgit bra gjort av dom måste jag säga :) 

Medan jag väntar tänkte jag kolla på "Ensam mamma söker", har inte följt det direkt, men några avsnitt har jag iallfall sett, sen blir det att kolla på Love actually. Den filmen är rätt mysig faktiskt, så de blir nog bra :) Känns lite konstigt att jag bara ska vara här i två dagar till och sen bär det av hem igen. Buhuu. Men ska samtidigt bli kul att komma hem också. Det är riktigt trist att det inte går att befinna sig på två platser samtidigt. För det är ju inte helt bra vare sig jag är i Oxelösund/Nyköping eller i Umeå. Skit också.

Nej nu ska jag sluta tjata om att jag skulle vilja klona mig och vara på två ställen på samma gång. För det går ändå inte. Tyvärr.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0