Dagen

Igår kväll när jag gick och la mig tänkte jag att jag skulle gå upp skapligt idag så jag ställde klockan på 08.45. Men inte fan vaknade jag för det, måste råkat stängt av larmet i sömnen, för jag vaknade inte förrän kl 10. Då blev de iallfall en snabb fukost och sen ut på promenad. Ringde till Cecilia och kollade om hon va hemma, vilket hon va så jag drog dit. Vi kollade på doctors, sen ville hon följa med och gå en liten sväng :) Bäbisen har ju inte kommit än! Jag börjar bli otålig.. Sen bjöd hon på god mat, så bakade vi en kladdkaka. Riktigt god blev den (jag tog bara en liten bit Linda :P) Sen kilade jag hem!

Och jag skrev att jag bara tog en liten bit för jag och Linda har en deal att vi inte ska äta chips, godis, ostbågar och andra onyttigheter tills hon fyller år. Jag har haft en sjukt onyttig period. Inte bra de inte!

Förövrigt så har jag namnsdag idag!

Puss!♥


Kommentarer
Postat av: emma

grattis i efterskott!! :)

2010-04-27 @ 16:32:54
Postat av: Linda

Hahha det är lugnt therese ;) Jaa grattis! :D

2010-04-27 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0