9 DAYS LEFT

Kreta närmar sig med stormsteg, nu är det bara 9 dagar kvar (om man räknar med imorgon/idag torsdag), jag tyckte inte alls att det va längesen vi bokade. Men det är väl så, tiden går alltid för fort under sommaren.. Speciellt eftersom Milad är hemma, sen i höst kommer det antagligen kännas som att tiden står still. Nej, nu ska jag inte tänka mer på det utan bara se fram emot Kreta istället! Det kommer bli najs.
Bild från turkiet förra året, jag älskar att bada i det underbara klarblå medelhavet!

Nu ska jag snart lägga mig och lösa lite korsord, sen sova. Det ska bli såå skönt att vara ledig imorgon. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vet, det är alltid så! För mig så könns det som att tiden står stilla istället haha :( usch så segt, längtar till fredag, bara två jobbdagar kvar! sen kommer tiden rusa iväg för mig istället så sitter jag å jonas där som två pensionärer ;) HAHA!

2010-08-12 @ 13:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0