PROBLEM

Jag har blivit förkyld. Har ipren hemma. MEN ingenting att ta det med. Dvs typ yoghurt eller kräm eftersom jag alltid delar den i flera bitar. Jag tycker det är skit läskigt att svälja hela tabletter av den storleken. Tavegylen jag tog nyss va inga problem, men den är riktigt liten, som ett p-piller typ. (Tog den utifall det skulle vara allergi som gör mig såhär snorig eftersom jag vart hemma hos syrran idag, och nej det är inte henne jag inte tål, det är hennes katt). Nu är det alltså den här sabla iprenen som återstår.. vågar jag svälja hela? Med endast vatten till?
Kolla sizen på den..
Botten upp!!                                                                  eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0