Dagen

Godkväll! Som jag skrev igår så började jag min dag med att se på Den lilla sjöjungfrun. En tanke som slog mig när jag kollade var att man liksom ser filmen med andra ögon nu när man är äldre. Tex så tänkte jag aldrig på hur rolig Blunder var när jag va liten. Haha. En riktig guppy den där. Hur roligt det låter med dinkelhoppare (gaffel) och snutplatt (pipa), satt där och garavde lite smått för mig själv.

Efter det städade jag hela badrummet, en eloge till mig själv! Vid kl 16.30 var det dags att bege sig till jobbet. Och nu sitter jag här. Imorgon är jag ledig! :) Då ska jag ner till ica och hämta min bikini som jag beställt från bubbleroom. Hoppas den sitter bra! Det är bara en vanlig svart. Sen vill jag ju ha den där från hm som jag visat nån gång tidigare (turkos). Meeen, när man ska beställa den så är det inte leverans förrän i april!! Det suger verkligen! Jag behöver den ju nu (okej, om två veckor då ;) ), inte i april...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0