2a januari :)

Hej hej! :)
Nu var det ett par dagar sedan jag skrev igen. hehe. Nu har det iallfall vart nyår och det var riktgit trevligt :) Slutade ju jobbet 21.30, va hos emma vid 22 och sen vid kl 23 så gick vi mot Moa :) Där var vi vid 12 slaget, sen gick vi till krogen, och det var riktigt trevligt! Synd bara tt jag fick ont i magen, misstänker att jag har magkatarr eller nåt.


Emma var glad att se mig, haha :P


Mirja kom förbi en sväng!


Milad försökte (under stor koncentration) öppna champangeflaskan vid 12 slaget!


Fick nyårs kram av Emma! ^^


Milad, Stoffe, Philip och Rille på Tellus :)

Nu ska jag iväg och bowla med Linda, Emma och Jonas! Sen ska Emma med hem till mig så ska vi bada badtunna! :) Den kom på plats idag, så det ska bli kul att prova! :) Hörs♥

Kommentarer
Postat av: emma

rille saknar ett öga! :O :P

2010-01-04 @ 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0