Mysig dag idag.. :)

Hej!

Idag så åkte jag ju in till Emma vid kl 13. Sen satt vi och pratade ett tag och sen bestämde vi oss för att gå till stan en sväng. Så då gjorde vi det, men eftersom jag inte har några pengar och Emma inte verkade speciellt shopping sugen (förutom från cocoo.se då, haha) så blev de bara en kortis. När vi va tillbaka hemma hos Emma så kom Mirja! :) Vi (läs Emma) lagade köttfärssås och spaghetti! Jätte gott blev de! :)

Nu sitter jag hemma och kollar på filmen Something new på 3an, en riktigt mysig film. Efter filmen ska jag kolla på dagens avsnitt av paradise hotel på tv6 play :)

Vad jag ska hitta på imorgon vet jag inte riktigt.. KANSKE tränar då istället, för de gjorde jag aldrig imorse, det blev liksom inte av. hehe.


Kommentarer
Postat av: emma

snyft!.. vad menar du med (läs emma) JAG GJORDE JU MATEN ;D

2010-01-12 @ 23:43:00
Postat av: Therése

jaa, att man ska läsa "vi" som Emma, det ser bara bättre ut att skriva vi :P fattaru? :P

2010-01-13 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0