Slut på helgen

Japp, idag är det söndag. Idag har jag, Leffe, Robin, Johan, Andreas och många fler åkt cross och fyrhjuling på överbosjön :) Jag åkte bara fyrhjuling, och jag körde faktiskt själv idag! Riktigt roligt var det faktiskt, men fy vad kallt det blev efter en stund. Eftersom man gasar med tummen så blev den stackaren (tummen alltså) till en isbit när jag åkte. De blåste förjävla mycket. Men kul var det ändå :)

Sen var det raka vägen hem till kusin Johan för att fira att han och Martin fyller år :) Det bjöds på marängswiss, vilket jag tycker är en riktig höjdare, så nu är jag super mätt. Magen känns ungefär som en medicinboll. Mindre kul..

Senare ikväll ska jag kolla på En annan del av Köping. Jag tycker att de är för härliga! Speciellt Tobbe..


Kommentarer
Postat av: Linda

Faan jag missade det :D jag måste kolla nästa avsnitt! Var det bra förresten? haha

2010-01-18 @ 15:22:20
Postat av: cecilia

han läser fort som fan den där tobbe! :P om du vill ha lite mer trafik på din sida kan du gå inte är förresten http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=vita_is

2010-01-18 @ 19:33:41
URL: http://vitais.blogg.se/
Postat av: emma

det var väl en väldans tur att du gillar din kalender :) det var något mer jag skulle skriva, men nu struntar jag i det för jag kommer inte ihåg :P

2010-01-19 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0