Sunday

Tjena hejsan! (som de sa i glassbils reklamen för länge sen..?)

Idag sov jag ganska länge, till kvart i 12! Med tanke på att jag va vaken till kl halv 3 igår och jag hade gått upp kl 6 så var jag nog ganska trött och behövde sova^^ Så det va sköönt! Det märks verkligen att jag längtar efter sol, bad och värme! Nu tror jag att jag har drömt om att jag vart utomlands ca 4 ggr på en vecka! Men det är bra, för drömmarna är jätte verkliga så det känns som att man är på semester när man sover, haha.

Jag har hunnit med en rask promenad på 1 timme och 10 minuter idag också. Och den här gången med ipod hörlurarna i öronen.. Det är första gången sen i oktober(?) jag använder min ipod, så de va mysigt att lyssna på musik under promenixen.

Tjing♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0