Trettondagsafton..

Hej hopp! :)

Igår var jag och Milad på Rosvalla och kollade på handboll! Först va de Egypten som spelade mot.. hmm.. antingen slovenien eller slovakien, minns inte riktigt. Sen va de Sverige och Norge som spelade! Dessvärre så förlorade Sverige, men de va skoj att kolla iallafall :) Men det allra bästa var nog ändå den kokta korven! Jag älskar verkligen kokt korv som man köper i typ kiosker^^ MUMMA!



Idag har jag badat badtunna! :) Milad badade också lite, men bara typ en kvart, haha, de va lite kallt för vi hoppade i även fast den inte va så uppvärmd som den ska vara.. Men men, de gick ju det också.
Sen va jag tvungen att säga hejdå till min sötfis för han åker hem imorgon :( Usch. Hatar att säga hejdå. Men vi ses väl om typ 4 veckor igen eller nåt. Men det suger ändå. STEN HÅRT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0