Redan kväller!

Hej hopp!
Jag kom hem från jobbet för ungefär en timme sen. Var väldigt lugnt idag, vilket är skönt! Nu är det kräksjuka på avdelningarna som ligger på övervåningen (jag jobbar nere) så hoppas verkligen inte att det kommer till nedervåningen ifall de skulle ringa in mig i helgen. För i så fall tänker jag faktiskt säga nej, jag vill inte missa min två veckors vistelse på Teneriffa bara för det..

Jag läste förresten ut Snabba cash idag! Oh den va ju så bra! Sån där bok när det nästan känns lite sorgset när den tar slut. Ska iallfall försöka hinna med att se filmen i helgen. Hoppas bara att den inte är en besvikelse. Men tyvärr är det nog rätt dömt till att bli det eftersom boken va så bra.

Imorgon ska jag först in till stan med mamma och Leffe och växla pengar på skavsta och sen ska jag en snabbis till Din sko för att köpa sandalerna jag visade härom dagen. Och sen på kvällen ska jag träffa Emma och Linda för att antagligen gå ut och äte på Rhodos! Mums på det!

Förresten! I natt så drömde jag att jag tappade mina tänder! Skit läskigt kändes det, så jäkla verkligt, de ramlade ut en efter en. Ingen mysig känsla. Det va så att jag va tvungen att känna efter med tungan på tänderna när jag vaknade för att dubbel kolla att det bara var en dröm!..

Oj, det här blev ett ovanligt långt inlägg för att vara mig, ciao!♥



Sankar min sötfis...


(bild från nyår)

Kommentarer
Postat av: emma

ja vet det är skit läskigt med sånna drömmar! usch!! skulle skriva ngt mer men nu kom jag inte ihåg.. hm :)

2010-03-05 @ 14:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0