Det fruktade diskberget.

I över en veckas tid har jag samlat på mig en massa disk. Bara skjutit upp det varje gång jag ens tänkt tanken att jag kanske borde ta tag i det. Har varje gång tänkt, "Äsch, jag gör det imorgon på förmiddagen". -Det har aldrig blivit av.

Jag var hemma hos mamma idag, så nämnde jag disken och att jag ska ta den "imorgon på förmiddagen". Men då sa hon att det kanske är bättre att ta den direkt när jag kommer hem så slipper jag se ett berg med disk det första jag gör när jag vaknar eftersom det är så tråkigt. (Och ja hon har rätt, det är faktiskt dötrist.)

Hur som helst, direkt när jag kom hem så satte jag mina hörlurar till ipoden i öronen, på med Justin Bieber på hög volym, och voilá berget var borta på knappt en halvtimme. Sen kände jag mig istället rastlös och ville börja dammsuga men kände att klockan är lite mycket för det. Därför tänkte jag köra samma taktik imorgon förmiddag (haha, jäkla förmiddag) på med ipoden och ta tag i mitt, förtillfället, kaos till lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0