NATTBLOGG

Här sitter jag och ska försöka hålla mig vaken till minst kl 4 iallfall. Jag jobbar ju imorgon natt och jag gör ju alltid så att jag sitter vaken en natt hemma så att jag sover hela dagen sen. Det brukar funka ganska bra sålänge man håller sig sysselsatt. Grejen är att jag inte kommer på någonting att göra. Hm. Får väl sitta här och skriva några inlägg kanske? Haha, bra tidsfördsriv när man inte har någon inspiration till att skriva någonting vettigt! Nooot.

Just det, jag va förresten in till Peters tattoo och lämnade bild på hur jag vill att texten ska se ut, så nu är det klart! Det kommer nog bli kanon, looking forward to it as hell!


Rihanna- California King Bed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0