ÄR DET INTE KONSTIGT?

För någon timme sen fick jag ett sms från bubbleroom där det stog någonting i stil med, GRATTIS du är en av vinnarna i fasionaward tävlingen! Du får 100 kr att handla för innan kl 24, så var det någon kod man skulle använda för att få rabatten. Åh, vad trevligt tänkte jag! Klickade mig in på bubbleroom.se, och vad hittade jag? Absolut ingenting!

Är det inte konstigt att man alltid blir snål när man har rabatt/ presentkort eller liknande. Men när man är helt out of money och lever på sina sista slantar även fast det inte ens hunnit bli en ny månad, ja då vill man köpa upp nästan alla affärer som finns. Riktigt typiskt..



Förövrigt blev det ju ett jäkla skitväder idag, inte alls som jag hade hoppats på. doh!



Kommentarer
Postat av: emma

håller med! KONSTIGT

2010-10-20 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0