MÅNDAG

I morse vaknade jag av att de ringde från jobbet och gav mig lite dagar att jobba, bla. imorgon, 7-15. Inte kul att gå upp mitt i natten men de får gå. Jag har ju en tripp till Umeå att se fram emot iallfall! :)

Nu sitter jag hemma hos syrran! Vi var precis ute på en promenad, Elsa sover fortfarande ute i vagnen. Det ser så mysigt ut att ligga i en overall nedbäddad under filten när man är ute och går i solskenet. Jag tycker det börjar bli dags att byta nu, Elsa kan putta på istället. Det skulle väl vara nåt?

Nu såg jag att jobbet hade ringt igen. Men nu är de tydligen på lunch. Jag får väl ringa upp sen då...

Vi hörs♥

Förresten, bilder från helgen kommer. Cecilia ska bara omformatera min dator först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0