NATTI

Nu ska jag snart gå och sova. Ska bara ge Elsa mat vid 23. Anderas jobbar i natt så jag sover hemma hos dom idag för syster ville ha sällkap. Och eftersom jag sitter uppe lite längre än henne kan jag lika gärna passa på att mata Elsa innan jag ska sova.

Hoppas verkligen att det inte blir så grått ute imorgon (även fast de visade på vädret att det skulle spöregna, men de har ju haft fel miljontals gånger förut, så det är bara att hålla tummarna) man blir så trött av det. Solen ska skina så att man får lite mer energi!

Om inte annat kan ju solen få skina lite här på min blogg... Det är gryning från kreta.. Men de får duga!

Okej, det skulle vart bild på gryning från kreta, men nu blev bilden tydligen för stor bara för jag inte lagt in den på den här datan utan tänkte låna den från min facebook. Så då får jag väl skita i det då och helt enkelt säga godnatt istället.. GODNATT!♥


Kommentarer
Postat av: emma

GODNATT! :)

2010-10-19 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0