@ UMEÅ

Japp, nu är jag här! Landade på utsatt tid, men vi kom iväg något senare än vad det var tänkt. När jag kom hit lagade Milad mat, kycklingfilé med pommes och beasås, mumsigt värre!

Mamma ringde förut och berättade att hon hade hittat en påse hängandes på ytterdörren när hon kom hem. Den innehöll en 70-tals skiva och 4 st biobiljetter! Det var till mig för att jag jobbade den natten som kommunen hade fest. Jag tackar och tar emot. Oxelösundskommun som annars är de snålaste som finns överraskade mig faktiskt positivt för en gångs skull, de va kul!

Förresten!, jag har helt glömt bort att gratulera bloggen på sin ettårsdag! Den 21/10 tror jag bestämt att det var.. Så grattis i efterskott! :P
P.S
MILAD ÄR VÄRLDENS BÄSTASTE!



Kommentarer
Postat av: emma

så vi ska på bio med andra ord! ;)

2010-10-26 @ 22:17:46
Postat av: Simon Gustafsson

hehe du har tydligen också blogg. Blir min femte blogg i ordningen som jag börjat följa :) Kul att du bor med Milad nu :) har ni snö?

2010-10-27 @ 14:07:55
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0