RACKARNS OTUR

Jag har åkt på min andra förkyldning på två veckor!! Verkligen skitkul not. Så nu ligger jag här i sängen och snorar o har mig. Intressant va!? Guess not, så nu ska jag väl säga adjö..

..Adjö

Förresten! Jag glömde skriva att vi hade lite födelsedags firande i förskott idag! Vart supergod smörgåstårta och till efterrätt en tårta som mammas jobbarkompis Veronica hade gjort, det va skitgott alltihop! Tänkte slänga upp en bild på tårtan Veronica gjorde, men kom på att jag inte lagt in bilden på datan ännu, så de får bli en annan dag :)

Sådär, då va de sagt..

Adjö NR2

Kommentarer
Postat av: emma

adjö.. usch vad träligt med alla förkylningar! jag känner att hostan som simon har börjar komma till mig med :(

2010-09-19 @ 09:33:58
Postat av: Veronica

Va kul att tårtan va god! :)

2010-09-19 @ 19:20:26
URL: http://veronicayngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0