En presentation.

Det här känns ju egentligen inte speciellt nödvändigt eftersom jag tror att det bara är folk som känner mig som läser min blogg. Men jag kan väl ta det lite kort, bara för att.
Therése heter jag och har därmed namnsdag den 26e april (blir inte så svårt för er att komma ihåg eftersom det är förhållandevis snart). Jag är född den 24e september 1990, så nu är jag alltså ca 20 ½ år....... Oj, vad gammalt det kändes att skriva det där. doooh. Just nu bor jag i Umeå tillsammans med min pojkvän Milad och pluggar till socionom vid Umeå universitet.

Jag är född i Nyköping, men uppvuxen i Oxelösund och där har jag min familj som jag hälsar på så fort jag får tid. Vad ska man mer säga??... hmm..








....
..








...








..
.
..























... Äsch, jag vet inte..
.








.....















Skitsamma, jag kommer inte på någonting mer. Eller, jo, ni kan ju få en bild på mig, KUUUL VAA!?!?!?

(Den här bilden får duga, även fast den är från i julas. Jag ser nämligen förjävlig ut i håret förtillfället, måste klippa min lille sidecut. Så tänk er bara en liten sidecut på min högra sida, hahaha, var tvungen att känna i håret vilken sida det är jag har den på.. så är det typ så jag ser ut nu för tiden.)

Kommentarer
Postat av: Emmaa

haha bra idé det där med tema för varje dag, meeen då måste du ju hålla det också! ny uppdatering tack!! :) pusssss

2011-04-09 @ 01:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0