Inte bra.

Här sitter jag och försöker plugga, men tankarna fladdrar bara iväg. Så, nu tänkte jag såhär, allting som jag tänker på skriver jag ner här, då kan jag släppa det och förhoppningsvis koncentrera mig på pluggandet sen.
  • Jag känner mig stressad inför flytten den 1a juni eftersom jag har så mycket med skolan i maj.
  • Vill ha ett par skinnbyxor, snyggt!
  • Jag har kommit på att jag älskar piano musik, skulle vara skit kul att kunna spela det riktigt bra.
  • Jag vill jobba så att jag kan tjäna lite pengar medan jag pluggar, men känns som att jag aldrig skulle hinna med det.
  • Lägenheten måste städas imorgon för på torsdag kommer mäklaren hit.
  • Jag har egentligen inte alls tid att sitta och skriva det här, så nu är det bäst att jag slutar.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

Börja packa nu så blir det inte så jobbigt inför flytten :) Skinnbyxor är läckert! Har du något piano som du kan spela på någonstans? isåfall kan du ju öva i sommar ^^ Det är svårt att hinna med ett jobb när man studerar på heltid! Är du stressad nu, blir du ännu mer när du har ett jobb tror jag. Städa så gott som ni kan! Eller ska mäklarn ta bilder? isåfall, gör det till musik och tävla om vem som är snabbast på att städa varsin yta. Den som är snabbast vinner något! Hejdå! :)

2011-04-26 @ 20:00:42
Postat av: Therése

Tack för tipsen!^^

2011-04-26 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0