Min egen dag, haha

Eftersom ni säkerligen inte är speciellt intresserade av föregående inlägg så ska jag skriva ett ännu tråkigare nu, så att det förra anses intressant ;) Smart huhh?!

Idag var jag först på föreläsning i skolan 9-12. Sen åkte jag hem. Märklaren kom hit, han drog typ en timme senare. Sen åkte vi och handlade, tankade, tvättade bilen, lagade mat (tonfisk sallad, berättar maträtten endast för Emmas skull) och sen kollade jag på 2½ men, sen lyxfällan och sen BB, kolalde runt lite på nelly och nu sitter jag här.    (Erkänn det förra inlägget var mer intressant!? :D )


Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha taaack :) det var kul och veta! :)

2011-04-29 @ 21:23:01
Postat av: emma jaag mee ^^

2011-04-29 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0