Rubriker är värdelöst att komma på

Sjukt vad kass jag har blivit på att blogga. Har liksom inte tid riktigt... Eller, okej, där ljög jag.. tid finns det, men har oftast ingen lust :P Ska försöka att bli bättre på det. Vore ju tråkigt om jag sitter och ser tillbaka i min blogg om något år, så har jag inte skrivit någonting sen jag började plugga. Det vorje ju trist. Eller?.. Det tycker jag iallfall!
Nu ska jag ta mitt arsle till köket för att koka mig ett ägg. Blev fett sugen på det helt plötsligt.

Kommentarer
Postat av: emma

jaa tid har du faktiskt! du kan blogga om dina dagar för min skull så jag vet hur du har det? :)

2011-04-04 @ 12:52:42
Postat av: Simon

Äre dig Emma har fått äggätandet ifrån? Sen hon kom hem från Umeå äter hon typ 10 st per dag :P :)

2011-04-04 @ 15:25:15
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: Simon

(överdrev lite)

2011-04-04 @ 15:25:32
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: Therése

Haha, nej, jag tror inte de, vi åt nog bara ägg en gång när hon var här... tror jag :P

2011-04-04 @ 21:51:19
Postat av: emma

nej vi åt fler ggr men så mkt ägg äter jag faktiskt inte Simon :P

2011-04-05 @ 07:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0