Vad är kärlek?

När man först hör ordet kärlek så tänker nog de flesta på någonting man känner för en pojk- eller flickvän. När jag hör ordet kärlek tänker jag på en känsla. En känsla som man kan ha såväl för en pojk- eller flickvän, men också för sin familj, släkt, vänner, husdjur m.m. Det finns folk som har kärlek till mode, skor, konst, musik, film osv. Jag tycker inte att man kan säga att det är fel att känna kärlek för en viss sak. Vad skulle det kunna vara fel att känna kärlek till? Kort och gott så är kärlek för mig en känsla, vad/vem man känner kärlek för är helt individuellt.
(Bild lånad här ifrån)

Kommentarer
Postat av: emma

soo true :) bra skrivet! :) snart ses vi!! :D godnatt!

2011-04-11 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0