Lördag 6 augusti 2011

Godkväll!

Idag har jag spenderat min tid på jobbet fram till kl 14. När jag kom hem var Elsa och Anderas här! De har ju vart i Rättvik ända sen förra helgen så jag har ju inte träffat lilla Elsiepelsie på en hel vecka!! (Det är mycket med tanke på att det gått max två dagar typ.. på hela sommaren..) Så det var skoj att de äntligen kommit hem.
Vid kl 19 var jag hemma hos Pernilla där även Emma, Carro, Sara, Astrid och Louise Befann sig. Det var trevligt, men jag åkte hem strax innan kl 21 eftersom jag börjar kl 7 imorgon igen...

NU HAR JAG BARA 4 ARBETSDAGAR KVAR, INKL. IMORGON, WEEEEEEEEI!! SKA BLI SÅ SKÖÖÖNT ATT VARA LEDIG OCH ÅKA TILL RHODOS DEN 17e!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

jaaa! börjar bli nervös! ska bli sjukt kul! kan knappt tro att det är dags snart! :)

2011-08-06 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0