Måndag 8 augusti 2011

Hej! Idag är det måndag, jag är ledig och ska på synundersökning kl 14, 400 spänn mindre på kortet betyder det.... NOT fun.

Det är fint väder men blåser lite småkallt så jag kommer nog inte lägga mig att sola...Meeeen då känns det som att en massa sol går till spillo liksom.... NOT fun.

Alltså tycker jag att det helt enkelt kan vara kanonväder utan att blåsa så förbaskat mycket.. Och nu innan ni ger oss as najs väder onsdag-fredag vädergudar så vill jag endast ha fint väder när jag är ledig, dvs alla dagar utom just onsdag, torsdag och fredag. Så upfyll min önskan. Tack...

Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker att det kan få vara fint imorgon, och på torsdag och fredag förmiddag :) det skulle sitta fint!

2011-08-08 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0