Fredagen 9 December 2011

Hej hopp!

Idag har det varit fullt upp! Var i skolan kl 9 och satt och jobbade med basgruppen inför nästa veckas seminarier till kl 13. Sen hade vi föreläsning till kl 16, efter föreläsningen drog jag, Milad, Stoffe och Nassit ut och åt mat. Dock hade jag ett par byxor som skär in as mycket i magen när man äter så dem ver jag tvungen att knäppa upp, haha.
Sen handlade vi och sen var det snabbt hem så jag skulle hinna hem till TVD kl 19, såklart! Och sen har jag kollat på idol och inte satt mig vid datan förrän nu, hur ofta händer det?... Inte ofta. Typ aldrig..?

Vilket "och sen" inlägg det här blev, tråkigt, men det är sånt man får ta ibland när jag är trött och inte orkar skriva egentligen, men gör det bara för att.


joo just ja, vi har haft snö storm idag. Vilka väder gudar alltså. Först kommer det ingen snö.. jag väntar på snön, väntar och väntar... Sen kommer det lite snö, jag blir glad med tycker att det kan komma lite till så jag väntar och väntar på det med i några dagar... Och idag, PANG, SNÖSTORM! Jag- missnöjd. haha. Sjukt egentligen, man är aldrig nöjd. Vädergudarna måste ha pms. HÄR HAR DU DIN JÄVLA SNÖÖÖÖÖÖÖ!





Tack då.

Kommentarer
Postat av: emma

haha pms gud!!

2011-12-11 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0