Home Sweet Home

Gudars vad skönt det är att vara hemma! :)  Igår var jag och mamma en sväng på stan innan vi hämtade Elsa på dagis. Hon blev riktigt paff och alldeles till sig när hon såg att jag kom, haha. Kul, hon visste inte riktigt vad hon skulle göra! Sen dess har jag hängt med Elsa, mamma och Cecilia. Gjort julgodis och köttbullar.

Mamma fick en ny soffa idag, den är fin och man sitter riktigt bra i den! Så det var ett bra köp måste jag säga! Ikväll kommer Leffe hit för idag jobbar han sista dagen för säsongen. Skönt för honom! Kl 21 ska vi kolla på monster till svärmor, den är bra och det var längesen jag såg den!




Nej nu måste jag stänga av, Elsa står här och hänger, ni får ha det så bra så skriver jag antingen lite senare eller en annan dag :) Pössss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0