My love is your love, your love is mine

Hej på er!

Har hänt sen sist?
-Julafton var mysig med tomte, kalle anka och god mat och trevligt sällskap.
-Juldagen var lugn till en början. Sen åkte jag med Marcus in till stan för att gå på en fest som Carro hade. Det var roligt.. tills vi gick ut. Sen var det inte speciellt kul, alla som är ute är verkligen jätte unga, därav kände man typ ingen vilket var tråkigt, så det blev en tidig hemgång för min och Emma L.
-Annandagen spenderades någon timme på stan för shopping med mamma, Leffe och Cecilia. Då köpte jag en polotröja (den jag har på mig på bilden) och ett glittrigt linne på gina, 149 kr tillsammans, kap.
-I tisdags var jag och toppade håret, men tydligen behövdes det knappt sa frissan, men jag känner stor skillnad när jag pillar på mina hårtoppar. Efter det träffade jag Tove, vi kollade på NSN som hon lovat mig, haha. Dock hann vi aldrig se sagan om ringen filmerna, som jag lovat henne.
-Igår mötte jag Emma inne i stan vid 12 så åt hon lunch och jag en smörgås, sen blev det en vända på stan, jag hittade en vardagsklänning på hm, bh, trosor och två par snygga nagellack. Nu har jag beslutsångest vilket av lacken jag ska ha på nyår. Sen gick vi hem till Simons mamma, där fikade vi och åt mat! Till mat blev det klyftpotatis, fläskfilé, beasås och sallad!
-Idag ska jag träffa Emma & Mirja, kuuuuult!



Så.




Jag tänkte att jag ska skriva upp lite vad jag haft för mig så att jag kommer ihåg sen om jag skulle få för mig att läsa vad jag gjort här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0