Torsdag 1 December 2011

Heeeej!

Idag har jag varit i skolan och träffat basgruppen, vi skrev inledning till vår rapport och förberedde lite inför redovisningen och seminariet imorgon. Skönt att ha det gjort.. Så resten av dagen ska jag skriva klart arbetet, har typ en halv sida kvar så det är ju inte så mycket, men problemet är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva..



Hmm, tål att tänkas på....




Får tänka tills efter Vampire Diaries tror jag, det är slut vid kl 15, haha. (Jag är bäst på att komma på ursäkter för att få kolla på TVD och skjuta upp pluggandet.. tror att det är min talang faktiskt.... jag är verkligen sjukt bra på det. Lovar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0