COUGHING

hooohooohooohooohooohooohooohooohooossssssssssst! Ett evigt hostande känns det som. It's giving me a headache.. Det jobbigaste är ju slemmet som kommer upp hela tiden så att jag måste resa mig från soffan och ta mig till handfatet för att spotta ut dem. BLÄÄ. Najstigt att veta va? ;) Borde överväga att ha en såkallad spottkopp brevid mig.. haha. Nä, handfatet får duga.. Får försöka att se det från den ljusa sidan, jag tränar ihjäl mina magmuskler, känns det som.
Kändes verkligen oerhört nödvändigt att dela med mig av detta..

Kommentarer
Postat av: emma

haha det är OK att du delar med dig av detta, jag är skyldig dig det efter att jag delgav dig min maginfluensa erfarenhet för två år sen ;) haha! hoppas du blir frisk snart, krya på dig! KRAMIZ

2011-01-10 @ 21:01:13
Postat av: Therése

Tack, det känns bra att du tycker det är ok :P Det känns också viktigt att påpeka att din maginfluensa beskrivning var lite äckligare än min slem beskrivning :P haha

2011-01-10 @ 21:32:43
Postat av: emma

haha nåja, nu behöver vi inte jämföra så noga tycker jag ;P

2011-01-11 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0