HJÄLP, TACK! :)

Nu är det såhär att vi har fått ett papper med lite olika frågor som man ska ha besvarat tills på måndag (om en själv alltså) och jag kommer inte på vad jag ska skriva. Så jag tänkte att ni som känner mig kanske kunde vara till hjälp :)
Fullständigt namn: Denna kunde jag faktiskt
Pinsammaste sak jag äger: Många skulle nog säga Justins skiva och bok, men jag tycker inte att det är pinsamt.. såå vad är pinsamt som jag äger? hmm..
Något som jag är bra på:
Det här är så typiskt mig:
Det värsta jag vet:
Dold talang:
Om 10 år så gör jag det här:
Rita en bild på dig själv: haha, det kommer bli en rolig syn, jag har ju inte någon vidare konstnärlig förmåga, hej streckgubbe!

Kommentarer
Postat av: Linda

Pinsammaste sak jag äger: Din Doris fisk!? haha om du äger den fortfarande villa säga ;)

Något som jag är bra på: Justin Bieber ;) du måste ju framhäva din nya favo haha! Närå men du är bra på att lyssna/vara en bra vän, få folk till skratt och vara snäll och glad mot alla människor :D

Det här är så typiskt mig: ta bilen till netto och handla godis/chips osv? hehehehh ;P

Det värsta jag vet: det gamla vanliga kanske? ormar, hajar, orättvisa, krig? ;P

Dold talang: vissla med näsan hahaha!

Om 10 år så gör jag det här: ligger på en av världens topp 10 stränder och njuter av livet! lät det bra :D ?, socionom, barn, volvo, hund också kanske? ;P haha hoppas du är nöjd med svaren....

2011-01-13 @ 04:26:01
Postat av: Linda

Glömde säga att ärtsoppa och blodpudding borde vara det värsta du vet, såååååååååå äckligt! hahah. oj så rolig jag är på morgonkvisten...

typiskt dig också är att vara kräsen när du ska handla något, kläder/skor typ haha :P min hjärna är lite seg nu men jaa, dem svaren som ploppade upp bara som jag skrev haha!

2011-01-13 @ 04:30:49
Postat av: emma

oj den andra frågan vet jag inte riktigt.. du kanske kan svara att du inte skäms för så mycket och därför har svårt att komma på svaret. För vad jag har uppfattat det som tycker jag inte att du brukar skämmas över så mycket? Men om du verkligen vill ha ett svar, kanske du kan svara alla dina snorpapper som man kan hitta lite här och var? t.ex. i din mammas soffa under kudden? :P

Något som du är bra på tycker jag som Linda att du är bra på att lyssna och vara positiv. Jag tycker också att du har förståelse för människor och kan se orsaken bakom olika beteenden, vilket är bra förmågor när man ska bli socionom. Sen tycker jag också att du är bra på att sjunga :)

Den fjärde frågan skulle jag tycka var att du jämt sjunger, hela tiden, det spelar i princip inte någon roll vilken låt det är och nästan inte vilka du är med :) Det är en bra egenskap på nolle-p då kanske kareoke kan dyka upp som en utav aktiviteterna ;)

Det värsta du vet är att spy? Men du kanske inte tycker att det är lika obehagligt längre som tidigare?

En dold talang tycker jag är att du kan rynka sådär konstigt på "överläppen" så att det ser ut som att du är en gammal tant som har rökt i 40 år :P Förstår du vad jag menar för något?

Om tio år tror jag att du arbetar som sexiolog, bor neråt i landet närmre din familj och så har du barn, kanske två barn :) Jag tror även att du har rest en del så jag tror att du tycker att det räcker att resa med barnen och maken till mindre speciella ställen som gran canaria :)

Rita bilden får du göra själv ;) PÖSS<3

2011-01-13 @ 10:12:58
Postat av: therese

Tack så mycket för hjälpen^^

2011-01-14 @ 00:33:06
Postat av: therese

Tack så mycket för hjälpen^^

2011-01-14 @ 00:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0