JULDAGEN

Kvällen började med att jag coh Emma åkte hem till Mirja för att snacka lite, dricka, lyssna på bra musik och bara umgås. Sen kom även Isabelle efter en stund. Vi gick ut tidigt eftersom det alltid brukar vara sådär överjävligt mycket folk ute på juldagen.

Det var det även den här gången. Stod i kö ett bra tag med pantade folk som tänkte att det säkert går fortare att komma in om vi står och pressar kön framåt så mycket som det bara går. Tappade min kära vante där mitt i knuffandet :( Mirja avvek efter att vi stått i kön en stund eftersom hon mådde illa. Hon gick hem och Moa följde henne.

Väl inne var det riktigt mycket folk, sådär så att det nästan är lite jobbigt, man känner sig som packade sardiner på dansgolvet. (Nu menar jag inte fulla, utan tätt packade sardiner). Kön ut tog LÅNG tid, hatar det. Då vill man ju bara hem för att man har sjukt ont i fötterna och är svin trött. Simon och jag släpade (haha, inte riktigt, men nästan iallfall) hem Emma.. Väl hemma blev det en hink till Emma som sen fick sussa så sött i sängen. :)








Tusen kronors frågan, vem letar Emma efter i hinken?


Kommentarer
Postat av: emma

tack för den diskreta bilden! :P

2011-01-03 @ 18:23:01
Postat av: therese

jaa, det var ju iallafall bättre än hela bilden, de är ju liksom mest hink på den här bilden^^

2011-01-03 @ 21:37:22
Postat av: Linda

Haha spydde hon i den? ;P

2011-01-07 @ 20:04:56
Postat av: Therése

Nej, de gjorde hon inte, hon letade efter Åsa :P

2011-01-08 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0