Norrköping

Imorse efter att jag ätit frukost kom jag på idén att jag och mamma kunde åka till Norrköping istället för att gå en sväng på stan i Nyköping.. Så de gjorde vi :) Jag hittade bland annat en kjol på hm som var på rea, 30 kr kostade den! Vilket KAP! Ursprungligen hade den kostat 199 kr, så det var ju kanon bra! :) Vi ät lunch på Paus, jag älskar när det är sådär att man kan välja ingredienser i sin egen sallad. I min sallad hade jag sallad, tomat, gurka, räkor, kräftor, majs, avocado och pasta, as gott! :)

Inatt sover Elsa här hos mamma för imorgon ska vi vara barnvakt. Hoppas på fint väder så att Elsa kan bada i sin pool och jag och mamma sola.

Hoppas ni får en trevlig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0