Sommar & sol..

Vad har jag haft för mig sen sist?

I tisdags träffade jag Diana & Emma i stan kl 12, Mirja anslöt sig kl 14. Jag hittade tre saker på rea och två som inte var på rea. Shoppingen bestod av två koftor, ett linne, ett halsband och en ring. Vid kl 18 gick jag och Diana hem till henne, Emma skulle hem till Linköping och Mirja skulle iväg på filmkväll. Hos Diana kollade vi på Sommaren med Göran och tog det lugnt, det var riktigt skönt efter att vi vart på stan i sex timmar..
Diana & Emma på Huldas :)


Igår (onsdag) träffade jag Diana, först gick vi till stan för Diana skulle köpa vax till bena. Sen gick vi till hamnen och åt glass och en fågel-fan sket på mig. Efter ett tag gick vi till vallarna och låg där i solen en stund, riktigt skönt! Vid 16 tiden bestämde vi oss för att åka till coop forum för att köpa chokladpudding och ingredienser till nacho-tallrik. Sen åkte vi hem till Diana, hon skulle vaxa bena, vilket blev mindre lyckat, (har en video på det.. ska försöka komma på hur man gör för att få upp det på bloggen) åt den goda maten och chokladpuddingen, kollade på en film med Björn Gustafssons höjdpunkter, sen kollade vi lite på Sahara och till sist en film när de va i Polen typ år 2000.. De va kul! :)

Kortfattat är de det som har hänt, och idag var jag och mamma på femöre och solade, de va svinvarmt!
Nu ska jag köpa godis på Netto! Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: emma

haha kul att ingen av oss märkte att du tog kort på oss :P förstå att jag gick på stan 6 timmar både i måndags och i tisdags! :O

2011-07-07 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0