Söndag 3:e juli 2011

Hej hej hallå dagboken! haha, näärå. Men hej iallfall.
Idag har jag träffat Emma, Liv, Åsa, Mia och Adelaide.. Nu blev jag osäker på hur Adelaide stavas, de kanske stavas: Adeleide (?).. Först var vi på Busiz, undefär som busfabriken, fast mindre. Där provade jag att åka en jättestor grön rutchkana med en massa gupp på, den var riktigt rolig! Synd att de inte fanns såna ställen när man själv var liten, hade vart skitkul!! Sen gick vi hem till Åsa där det blev lite fika och vid kl 18 mötte jag och Emma upp Mirja vid Rhodos för att äta mat. Jag var skithungrig och kastade i mig maten så jag fick lite magknip och var tvungen att knäppa upp byxorna.

Imorgon blire workiework, KUUUUL!!! :D



















NOT!

Kommentarer
Postat av: emma

Adelaide is korrekt! :) duktig idiut ^^<3

2011-07-05 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0