Uppdatering

Oj, vad de va längesen sedan sist! Såååå, vad har hänt?


1. Vi har flyttat närmre skolan
2. Vi åkte hem två dagar tidigare som en överraskning
3. Jag har lekt en massa med Elsie-Pelsie
4. Jag har vart i linköping och besökt Emma!

Det är väl kort och gott de lite "större" grejerna som hänt :P Det var hur som helst väldigt skönt att flytta närmre skolan så nu efter sommaren kommer jag kunna gå/cykla istället för att ta bilen till skolan, yeey! Sen tycker jag väldigt mycket om den nya lägeneheten också, den är mysig :)

Hemfärden gick alldeles utmärkt, tog 7 timmar och 45 minuter(?) att åka.. Eller va de 7 timmar och 15 min(?), minns inte riktigt.. Vi va iallafall hemma halv två på natten, så de blev allt lite förvånade när jag ringde på dörren två dagar för tidigt.

I fredag-lördag var jag på en kort visit i Linköping och hälsade på Emma! Vi gick på stan, hyrde film och åt en riktigt god västerbottenpaj som vi (läs Emma) gjorde, vi (läs jag) fixade även sallad till! På stan köpte jag nya vita "äkta" converse, i hopp om att de ska hålla  längre än ett år. Mina gamla köpte jag ju på tradera förra året och nu är de trasiga bak i hälarna, så jag hoppas på att mina nya ska hålla längre än så :) Jag köpte även en skrik-rosa löst sittande t-shirt på Monki, vilket blir snyggt sen när man blitt brun. Strumpbyxor och en hårborste, eftersom jag glömde min hemma i Umeå.

Tyvärr tog jag inga bilder, men de va Emma bra på, dock blev jag konstig på alla, eftersom jag försöker prata bort det, haha :P Istället bjuder jag på en otroligt fin bild sen förra gången jag va och hälsade på i Linkan!

Kommentarer
Postat av: emma

HA! (LÄS JAG på västerbottenpajen) ;) Saknar dig kompis! tack för uppdate, mer sådant tack! :)

2011-06-12 @ 17:14:49
Postat av: emma

HA! (LÄS JAG på västerbottenpajen) ;) Saknar dig kompis! tack för uppdate, mer sådant tack! :)

2011-06-12 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0